GÖREV BELGESİ DÜZENLENMESİ HAKKINDA
- Kategori: GTO Duyuruları
- 29 Nisan 2021
Sayın Üyemiz,
İçişleri Bakanlığınca hazırlanan "Görev Belgesi Düzenlenmesi Genelgesi" uyarınca aşağıda belirtilen hususlara dikkat edilmesi gerektiğini bilgilerinize sunarız.
- Tam Kapanma sürecinde; muafiyet kapsamında bulunan işyerlerinde çalışan kişilerin, edevlet platformunda yer alan İçişleri Bakanlığı e-başvuru sistemi üzerinden “görev belgesi” başvurusunda bulunması gerekmektedir.
- Hâlihazırda bu kişiler için işyerlerinin yetkililerince hazırlanmış tüm belgelerin geçerliliği 2 Mayıs 2021 Pazar günü saat 24.00’e kadar devam edecektir.
- e-başvuru sistemini kullanımında oluşabilecek problemler, sistemsel yoğunluk, erişim hatası gibi geçici durumlar nedeniyle zamanında görev belgesi alınamaması durumunda bir defaya mahsus olmak ve en fazla üç gün için geçerli olmak kaydıyla Genelgede örneği sunulan görev belgesi formu manuel olarak doldurularak çalışan ve işyeri/firma yetkilisi tarafından imzalanmak suretiyle düzenlenebilecektir.
- Muafiyet kapsamında olan firma sahipleri için görev belgesi düzenlenmesine gerek bulunmamaktadır. Firma sahiplerinin şirket yetkilisi olduklarını belgeleyen şirket imza sirkülerini yanlarında bulundurmaları yeterli olacaktır.
Genelgenin tamamına ve Görev Belgesi Formu'na aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.